Vormverandering WI 0 1

Diervorm 20/ IN 15 Wildernis 10
Neemt alle fysieke eigenschappen, fysieke opties en de vorm van een dier of menselijk wezen over. BE, LE, KR, GE en ZI wor-den als ware het personage een wezen van van de gekozen soort, inc. de correcties welke het type wezen heeft. Kleding en uitrus-ting veranderen niet mee. Duurt 1 uur of naar wens magiër indien korter. X= ER wezen in bestiarium. Vaardigheid Kennis = Van het “genus” (soort: honden, katten etc) van het wezen.
+2 per graad Omvang (+1 of -) van het wezen
+10/-/- men verandert een ander. Deze heeft recht op eend 20 ER test tegen de moeilijkheid van de spreuk en moet binnen 6m staan


Mutatie 20/ IN 15
De magier geeft zichzelf een enkele extra fysieke normale achtergrondsoptie met een ter waarde van plus, 0 of
plus correctie voor 5m
+5/-/- per extra of plus achtergrondsoptie.
+10/-/- ontvanger is een ander


Mom 5 IN15
Gebruiker kan eigen vorm veranderen met parameters gelijk aan een moeilijkheid 10 toepassing van de vaardigheid Opmaken voor een duur van 10m
+1 per extra rang opmaak of extra 10m

Dit is een Magische vaardigheid.
Dit betekent dat de gebruiker minimaal ook over de vaardigheid Toveren tot een voldoende rang dient te beschikken
en de achtergrondsoptie Magisch Talent dient te hebben.


Voorbeeld van Vormverandering.
Afkortingen en symbolen
  Uitleg van de omschrijving